Norite grąžinti arba pasikeisti prekę
Užplidykite žemiau esančią formą, tokiu būdu galėsime greičiau sutvarkyti Jūsų užklausą ir išspręsti grąžinimo klausimą.
Prekių grąžinimas
Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.
Kokybiška ar nekokybiška prekė?
Jei prekė išoriškai pažeista ir yra su gamykliniu broku, tokią prekę laikome nekokybiška.
Elektroninės prekės, kurių gamyklinio proko negalima įvertinti vizualiai, turi būti testuojamos. Tokiu atveju klientas prekę grąžina mums savo lėšomis. Prekę ištestavus ir paaikšėjus, kad tai buvo gamyklinis brokas, klientui kompensuosime siuntimo išlaidas, pateikus tokias išlaidas įrodančius dokumentus (kvitą už siuntą ar pan.). Paaiškėjus, kad prekė nėra brokuota, reikėtų vadovautis žemiau pateikta informacija apie kokybiškų prekių grąžinimą.
Kai grąžinama gauta ne ta ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes, jas pakeisti analogiškomis prekėmis ir padengti prekių grąžinimo išlaidas. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(es) sumokėtus pinigus.
Kokybiškų prekių grąžinimas
Už grąžinamos kokybiškos prekės pristatymo išlaidas yra atsakingas Pirkėjas.
Kokybiškas prekes grąžinti galima per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo jos įsigijimo dienos.
Vadovaujantis įstatymais pardavėjas neprivalo priimti elektros prekių, tačiau UAB LEDOK geranoriškai sprendžia iškilusias problemas dėl grąžinimų. Grąžinti kokybiškas prekes galite tuo atveju jei jos nebuvo užsakomos iš gamintojo, t.y. prekes turėjome savo salone. Jei nesate tikri dėl prekės tinkamumo, prieš užsakant prekę rekomenduojame susisiekit su mumis ir pasiteirauti dėl prekės statuso sandėlyje. Jei informuosime, kad prekė yra užsakoma, tačiau paaiškės, kad ji buvo Jums netinkama, spręsime grąžinimo klausimą atskiru atveju, susisiekdami su gamintoju dėl prekės grąžinimo. Tokiu atveju negalime garantuoti, kad prekę bus galima grąžinti.